Desktop verzija


04.09.2018 u 11:17
Kristić i Lujić: Kakve garancije za opskrbu pitkom vodom daje pročistač?
Kristić i Lujić: Kakve garancije za opskrbu pitkom vodom daje pročistač?

- Proteklih dana bili smo svjedoci panike koja je zavladala među građanima po pitanju ispravnosti vode za piće. Društvenim mrežama su se širile razne loše vijesti koje su među građane unijele nervozu koja traje i danas, dva dana nakon što su iz Vodovoda objavili da se voda iz gradske vodoopskrbne mreže može koristiti za piće. Neki duhovi prošlosti su se oglasili i konstatirali kako je čudno da je izostala politička reakcija oporbe konstatiravši kako oporbe niti nema. Smatramo kako bi bilo kakva politička reakcija u trenutku kada su građani po tko zna koji put ostali bez vode za piće bila neodgovorna i pridonijela bi samo dolijevanju ulja na vatru i dodatnom širenju nervoze, stoji u priopćenju gradskih vijećnika Dolores Lujić i Mara Kristića, koji su javno postavili pitanja gradskoj upravi i Vodovodu. Njihovo priopćenje prenosimo u cijelosti.

- Recentna situacija sa zamućenjem koje se dogodilo u doista čudnim okolnostima, nakon sto je pročistač pušten u probni rad, a kiše gotovo da i nije bilo, izazvala je sok i nevjericu među građanima.

Pitanje ugradnje pročistača kao trajnog rješenja za stalnu opskrbu građana pitkom vodom je odavno pitanje političkog konsenzusa svih dionika političkog života grada u zadnjih par godina pa nije korektno da mi koji nismo sudjelovali u spornim nabavama, izvođačima, primanju i davanju mita i svim marifetlucima koji su obilježili “slučaj pročistač” dodatno zastrašujemo građane pokušajima ubiranja jeftinih političkih bodova na problemu koji nas sve brine.

Odgovornost za donošenje odgovarajućih pravorijeka zbog gore navedenih radnji za koje je nova gradska uprava optuživala bivšu gradsku upravu je na institucijama kojima su navodno te radnje prijavljene, iako je teško vjerovati da koalicijski partneri na nacionalnoj razini nisu to već popeglali kao dio koalicijskog dogovora. Bez obzira na sve navedemo, jedino što zanima građane je stalna i neprekinuta usluga opskrbe pitkom vodom.

Obzirom da među građanima vlada neinformiranost molimo nadležne za sljedeće odgovore:

Jeli pročistač u probnom radu?

Postoje li navodni problemi s opskrbom električnom energijom postrojenja pročistača?

Kada će pročistač biti pušten u uporabu?

Kakve garancije za opskrbu pitkom vodom daje pročistač odnosno koje sve vrste onečišćenja rješava ?

Mogu li se i nakon puštanja u uporabu pročistača očekivati prekidi u opskrbi pitkom vodom zbog onečišćenja?

Hoće li doći do značajnog povećanja računa koje Vodovod ispostavlja građanima zbog troškova nabavke i održavanja pročistača ?

Gradski vijećnici

Dolores Lujić i Maro Kristić


dubrovniknet team