Desktop verzija


15.04.2019 u 14:09
Marketinška "histerija" oko "Igre prijestolja", jedino Hrvatska ostala "bez teksta"
Marketinška "histerija" oko "Igre prijestolja", jedino Hrvatska ostala "bez teksta"

Kako je Grad Dubrovnik zaboravio napraviti premijeru na Stradunu, kako svijet van Balkana klikne na GOT preko 80 milijuna puta u 24h, zašto se Ministarstvo turizma i HTZ nisu sjetili poput Sjeverne Irske i Španjolske marketinški progurati zbog snimanja serije. Važno je polizati š.... Kinezima, jer od Kineza Živimo. Bit će turista, imamo sunce i more - iskomentirao je na svojoj fb stranici dubrovački vodič Ivan Vuković Vuka, propust HTZ-a i Ministarstva turizma da maksimalno marketinški iskoriste početak zadnje i najiščekivanije sezone "Igre prijestolja" koja je snimana i u Dubrovniku. To je njegov komentar na tekst koji se bavi upravo tim pitanjem.

Ne očekujte pravu Igru prijestolja na Summitu u Dubrovniku”, izjavio je kineski premijer Li Keqiang ususret svoje posjete Hrvatskoj. S obzirom na to da čak i kineski premijer zna, ne samo za popularnu HBO-ovu seriju, već i da je King’s Landing zapravo Dubrovnik, zaista je teško shvatiti zašto Hrvatska, po svemu sudeći, neće iskoristiti 8. sezonu najpopularnije serije današnjice čija je prva epizoda objavljena noćas u 3 ujutro - stoji u tekstu na stranici netokracija.hr, kojega prenosimo u cijelosti.

Kako je Hrvatska upropastila potencijal Igre prijestolja ususret lošoj turističkoj sezoni?!